Na vrh
Podijeli

Korisnički račun

Trebam li izraditi korisnički račun kako bih napravio/la narudžbu?

Nije potrebno izraditi korisnički račun, možete obaviti kupovinu i kao gost upisivanjem svih potrebnih podataka u za to predviđena polja.

Kako mogu otvoriti korisnički račun na Web shopu pronet.com.hr i koje sve podatke trebam ispuniti/ostaviti?

Kreiranje korisničkog računa vrlo je jednostavno. Registraciju možete napraviti prije same kupovine ili u toku narudžbe. U footeru stranice, kliknite na Moj korisnički račun i kreirajte novi korisnički račun. Registrirati se možete upisom osobnih podataka u za to predviđena polja.

Mogu li izbrisati korisnički račun?

Ukoliko želite izbrisati korisnički račun molimo Vas javite nam putem kontakt forme kako bismo ga mi u sustavu u potpunosti obrisali jer ga samostalno ne možete obrisati

Povrati i reklamacije

Koja je procedura u slučaju povrata i zamjene proizvoda i povrata novčanih sredstava? Imam reklamaciju na kupljeni artikl, kome se mogu obratiti?

Sve informacije u vezi povrata i reklamacija možete pronaći na posebnoj stranici Povrati i reklamacije.

Tko preuzima trošak povrata?

Trošak povrata snosi kupac, a troškove ponovnog slanja snosi PRO-Net.

Primio/la sam pošiljku s oštećenim proizvodom, što mogu učiniti?

Odmah nas kontaktirajte i pošaljite sliku oštećenog proizvoda putem kontakt forme ili Facebook stranice.

Opće informacije

Kako vas mogu kontaktirati?

Kontaktirati nas možete na telefonski broj: +385 99 3768 793, putem kontakt forme ili putem naše Facebook stranice.

Imate li pravila o privatnosti?

Naravno, imamo pravila o privatnosti:

Gdje mogu pronaći uvjete korištenja i kupovine?

Dostava

U koje sve države isporučujete narudžbe?

Web shop pronet.com.hr šalje pošiljke na adrese u EU ugovorenom dostavnom službom.

Koja će mi dostavna služba isporučiti paket?

Sve pošiljke šalju se dostavnom službom HP Ekspres. Ukoliko naručujete s područja na koja ova dostavna služba ne vrši dostavu, paket će Vam stići alternativnom dostavnom službom.

Adresa dostave je različita od one navedene u mom korisničkom računu, mogu li ju promijeniti?

Adresu možete promijeniti pozivom na broj telefona +385 99 3768 793 ili putem kontakt forme. Ukoliko je pošiljka već poslana, adresa isporuke može se promijeniti isključivo putem linka koji kupcu šalje dostavna služba HP Ekspres.

Plaćanje

Koji su dostupni načini plaćanja?

  • Pouzećem
  • Direktna bankovna transakcija

Koliko su moji osobni podaci u procesu plaćanja sigurni?

PRO-Net ni u jednom trenutku ne raspolaže, ne prikuplja niti obrađuje osobne podatke unesene u svrhu procesiranja i naplate.

Mogu li dobiti R-1 račun?

Naravno, potrebno je samo u komentaru prilikom naručivanja napisati da želite R1 račun i ostaviti potrebne podatke za izradu istoga.

  • Naziv tvrtke
  • Adresa
  • Poštanski broj i grad
  • OIB

Popust/Kuponi

Aktivacija kupona

PRO-Net

Niste pronašli pravi odgovor?

+385 99 3768 793

PRO-Net
Korištenjem ove web stranice slažete se s našom